czwartek, 28 marca 2013

Dzień 11, Faza 2



Wyjeżdżam na kilka dni do mojego ukochanego Vroclove.  Przygotowywanie świąt, zakupowy szał, pucowanie chaty..to wszystko mnie omija, chociaż oczywiście będę pomagać w kuchni mojej siostrze.
Muszę tylko uważać na swój jadłospis i nie ulegać pokusom.
Nie wiem czy będę zamieszczać posty w tym okresie, bo to czas dla mojej rodziny, czas skupienia i przemyśleń.  Jeśli znajdę chwilkę, to dam znać, jeśli nie to napiszę raport z odchudzania w warunkach polowych ;)

Znalazłam niepokojące INFO na temat  popularnych warzyw i owoców.
Warto o tym wiedzieć.

Dzisiaj dzień proteinowy, ale kto by się tym przejmował ;)

viki

19 komentarzy:

  1. ale cisza wszedzie..
    wypoczywaj
    nie pisz
    tensknij :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. mam kryzys wagowy, ale kto by sie tym przejmowal?
    wygladam chudziej kazdego dnia
    oby nie polec w swieta
    ale jak nie polec przy winie??
    jak??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polegnie każdy, nie ma bata...nawet się nie ma co tym stresować :)
      ale mnie martwi co innego: otóż jest bardzo, bardzo źle!!! zmniejszymy mi się cycki!!! a naprawdę, uwierzcie, nie było czym szastać...

      Usuń
    2. aLusia :))))))))
      ja jak chudnę to też zaczynam od cycków i tyłka :))))

      Usuń
    3. dzisiaj zauważyłam drastyczne braki.... wolałabym takie zaobserwować raczej w tyłku, ale nie, musi być złośliwie... niedługo zapłaczę jak babcia koleżanki, która pewnego ranka wpadła zapłakana do kuchni wołając: ukradli, okradli mnie w nocy! ukradli!! wszyscy rzucili się do pytania - ale co? na co babcia dramatycznym gestem odsłoniła rąbek koszuli nocnej ukazując chudą klatkę i wołając: cycki! cycki mi ukradli!! no miałam i nie mam!!

      Usuń
  3. viki.. szczęśliwych, rodzinnych Świąt ci życzę :)Skup się na rodzinie i wróć do nas zdrowsza, stęskniona i w dobrym humorze :)
    Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, kochana:)
      Dla Ciebie i Twoich najbliższych Wszystkiego Dobrego w te Święta :*

      pewnie jeszcze do Was wszystkich napiszę, spoko :PPP

      Usuń
  4. Oby te Swieta byly rodzinne spokojne i zdrowe! Tego ci zycze trzymaj sie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Tobie również Dobrych Świąt życzę :)

      Usuń
  5. a ja życzę przystojnego jaja!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ostateczności jajogłowego...:PPP

      Usuń
    2. grunt to mieć prawdziwe przyjaciółki :)))))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Heloł! ja też jestem ciekawa:-) i chętnie dalej się podietetuję :PP

      Usuń
  7. Hej Viki przepraszam,ze sie naprzykrzalam,wiecej nie bede.
    Szanuje Twoja decyzje pozdrawiam.
    Serduszka i tak nie wyszly.Zycze samych dobrych chwil,trzeba je lapac bo szybko uciekaja.
    Irena

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmień swoje życie na lepsze z dietą pudełkową i wsparciem Fit szef! Odkryj pyszne, zdrowe posiłki dostarczane prosto pod drzwi, ułatwiające osiągnięcie wymarzonej formy. Inwestuj w swoje zdrowie już teraz!

    OdpowiedzUsuń