sobota, 23 marca 2013

Dzień 6, Faza 1



Gdyby chodzenie było tak zdrowe jak mówią,  listonosze żyliby wiecznie...
Wieloryby pływają cały dzień, jedzą tylko owoce morza, piją wodę, a i tak są grube
Zając biega i skacze, a żyje tyko 10 lat
Żółw nie biega, nic nie robi, a żyje 450 lat
WNIOSEK:
"Do dupy z ćwiczeniami i
zdrową żywnością“






Przeziębienie i złe samopoczucie nie sprzyjają diecie, mam ochotę na soki i owoce, ale cóż ..
Nie zniweczę 5 dni diety, chociaż waga niemal stoi w miejscu.
Organizm walczy ze mną i z moim morale. Nie dam się! :)


Dieta:
Omlet posypany szczypiorkiem
Pulpety z mielonego mięsa indyczego ( gotowane na wodzie)
odtłuszczona szynka "parmeńska"
jogurt
ser mozzarella z listkami bazylii 
kawa
bawarka
zielona herbata
woda


A za oknem mimo mrozu piękne słońce.
Wreszcie:)

viki



68 komentarzy:

  1. trzymaj się kochana ciepło i wracaj do zdrowia. Wszystko co tu piszesz - bardzo lubię. Mozarella z bazylią - pycha. Omlecik ze szczypiorkiem - cudo. NIe jest tak źle:)
    Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. michalina rulez :))))) mail po prostu wymiata :))))))))

      Usuń
    2. Dzięki :***
      Tak, ten mail krązy po sieci od paru dni i poprawia humor:)

      Usuń
    3. a ja snuf ciemna masa- nie wiem, o co siem roschodzi!!!

      Usuń
    4. gaguś, zaraz Ci wyślę, ale masz już to tutaj na górze:P

      Usuń
    5. gaga - nie jesteś samotną ciemną masą... ja też jakaś niezorientowana.... viki -bądź dzielna jak i ja jestem dzielna w walce z bakcylami!! :)

      Usuń
    6. aLusia- wyślij mi jakiś znak mailem, bo się pogubiłam w ksiązce mailowej, która ala to at ala :))
      to Ci wyślę, ciemna maso :P

      Usuń
    7. viki :D)))) ja własnie też myśle, ze muszę zrobić jakieś zestawienie bo mi siem już mylom czasem i potem odpowiadam nie tam gdzie powinnam :D

      Usuń
    8. aLusia i alucha już miały ze mną jazdę ;P
      teraz już ma 1005 pewności co do aluchy, ale jeszcze kilka al mam :)))
      aLusia- hallo łodezwij siem :)

      Usuń
    9. wyślij wyślij! Zdjęcie jest super!
      znaczy siem ...motylka mam na myśli;)

      a u mnie w nocy ma być -18!!!!!!

      Usuń
    10. vikusia kochana - dajem głos ;) normalnie nie wyrabiam z tym wszystkim... a wieczorkiem byliśmy w knajpce z okazji urodzin kolegi-małżonka. przepraszam za absencję :)

      Usuń
  2. jak siem czujecie, Cudne Kobiety?:DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiepsko:/
      Mysza dostała antybiotyk:(

      Usuń
    2. przytul mocno Myszeczkę
      ♥♥♥

      Usuń
    3. ok:)
      staram się zawsze uciekać od antybiotyków, tym razem się nie udało :/

      Usuń
    4. antybiotyk to ostateczność, ale czasami jest konieczny..

      Usuń
    5. ja jestem dumna- bo bez antybiotyka wracam do życia:)

      Usuń
    6. antybiotyki to zło ostateczne, ostatnimi czasy wystarczyły syropy, witaminy, maść Wik, miód z cytryną, syrop z cebuli
      niestety tym razem musiałam

      Usuń
    7. niestety ja też.... znów....

      Usuń
    8. aLusia, a Ciebie co jeszcze dopadneło?

      Usuń
    9. zapalenie zatoki szczękowej. objawia się tym, że bolą wszystkie zęby po jednej stronie - ciężko wytrzymać

      Usuń
  3. Viki- napisałaś jadłospis na śniadanie a co z obiadem, kolacją i deserem?
    dietetyczna koko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam gorączke, więc nie kumam:)))

      mam ją zjeść ?:)
      daj spokój, pochorowałabym się :)

      Usuń
    2. viki, mogłabyś siem nawet udławić tfu tfu

      Usuń
    3. nie- jako że siem czepiam diety :P

      Usuń
    4. ostre no nie :)))
      TAK o sobie nie masz prawa myślec :)
      nie znam gorszej obelgi :P

      Usuń
    5. aj... czasem można mieć halloween :P

      Usuń
  4. trzymam kciuki za powrót do zdrowia. i do wymarzonej wagi.
    ja może nie dietuję, ale staram siem ruszać. dziś godzinę jeździłam na rowerku, wczoraj łaziłam po bieżni. brzuch jakby mniej wystaje. nie ważę się, bo podobno za często nie wolno, a poza tym, jak mówił mi instruktor - waga może mylić - i dodawał - masz dobrze wyglądać, a nie ważyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. i fakt, słońce za oknem poprawia nastrój, mimo że śnieg na polach. ja dodatkowo chodzem otumaniona zapachem hiacyntuf, których mam prawie hurtowe ilości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ruda, mój też tak mówił!! :)
      a wczoraj, kochane dziewczynki, ulubiony ortopeda powiedział, że tak po świętach będę mogła jeździć na rowerku i chodzić po bieżni - tak na początek, ale w kołnierzu...już czuję, jaką wzbudzę sensację w klubie :):) oby moje zdjęcia nie krążyły potem w necie...

      Usuń
    2. a to nie jest tak, że mięśnie ważą więcej niż tłuszcz?
      w kołnierzu na siłownię? - sądzę, że wzbudzisz zainteresowanie. hmm, to jest jakiś pomysl, muszę o tym pomyśleć.

      Usuń
    3. przecież kołnierzyki są w modzie- od Mikołaja dostałam nawet :D więc będziesz cul albo glamur albo jakoś tak trendi

      Usuń
    4. ruda, mięśnie ważą więcej, ale ładniej wyglądają :)
      glamour własnie staram się wyglądać - kołnierz stanowi prowokującą nie wykorzystaną powierzchnię, więc na początek przypinam już do niego broszki - wczoraj w kształcie teriera :)

      Usuń
  6. viki, a Ty słuchaj lepiej organizmu! daj mu soku jak chce.

    Tfoja rekonwalescencja moze trfać dłużej przez diete, wiesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem:(
      wypiłam owoc zakazany- czyli rosół, ale bez makaronu, bo się słabo czuję

      Usuń
    2. viki! blogosfera wytrzyma dzień bez Ciebie ;p do wyra!!! ja Ci odpuszczam wszelkie grzechy ;)

      Usuń
    3. Lucha, Ty lepiej powiedz, że o gagę zazdrosnaś :)))

      wszystkie???
      nawet jeśli o gagę siem rozchodzi?? :)

      sprzątam, jakos nie mogę się położyć
      ale zaraz legnę i sobie obejrzę kolejny odcinek "Mad Men" - fajny :)

      Usuń
    4. no zazdrosnam
      do wyra!

      Usuń
    5. nie wyleżałam wystarczajonco ostatnio i jucha mi z nosa poszła :{
      i mimo, że brałam wspomaganie dla antybiotyku- miałam sr..ę
      po prostu mam dużo empatii dla chorujących :D

      Usuń
    6. masz rację, kładę się
      dzisiaj miałam ciężki dzień :/
      potem do Was dołączę :)

      Usuń
    7. viki!
      lucha nie ma żadnych podstaw, żeby być zazdrosnom!
      ja siem dobrze prowadzem...

      Usuń
    8. wiesz, zazdrość rzadko kiedy bywa racjonalna :)
      idę do łóżka

      Usuń
    9. hej 0 zagramaniczny gosć siem zapodział :P

      Usuń
    10. viki- no, długo idziesz/szłaś :D
      gaga- bendem se zazdrosna kiedy i jak bendem chciała! :)

      Usuń
    11. lucha!!!
      to Ty mię nie ufasz?????

      Usuń
  7. no dobra
    czas nadszedl
    dzisiaj skonsumowalam
    jajko na miekko
    pomidory z odrobina sera koziego
    marchewka
    udko z kurczaka
    salata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli ty też tylko śniadanie pierwsze zdążyłaś zjeść?

      Usuń
    2. marchewa surowa, czy ugotowana?

      Usuń
    3. tak jakby:PPP
      ale milo bendzie jutro nowe wagie testowac

      Usuń
    4. marchewa surowa, z uorwy ekologicznej :))

      Usuń
    5. aleś zastosowała skrót...:PPP

      Usuń
    6. a gdzie masz tom łegologie? na balkonie?

      Usuń
    7. na pewno na balkonie
      przecież w całej Europie teraz nic, tylko eko-marchew produkować :D

      Usuń
    8. ino ze tylko balkona nie mam

      Usuń
    9. akurat w sklepie ziemie mają i uprawiają! foch :P

      Usuń
    10. ja mam
      spróbuję na wiosnę(????????) pietruszkę zielonom, rozmaryn i takie tam

      Usuń
    11. http://www.youtube.com/watch?v=Ah9x7t22U-Y

      Usuń
  8. podpinanie sie biesi
    w sklepie na Zachodzie Ostre, to fszystko majom!
    a ja tez lubie hodowac, zawsze mam szczypiorek i rozmaryn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tablice mendelejewa szczególnie - ty siem lepiej rybeńka ekologiom na swoim gruncie zajmij bo ktoś na blogu tam coś sieje

      Usuń
  9. być może na Zachodzie uczciwie sprzedajom, w Polsce mnie denerwuje, że dopiszą bio- albo eko- i ceny idą 2 razy w górę, a tak naprawdę nikt nie ma nad tym kontroli. ja chcem marfefkę od babci z ogródka- powyginaną i o dziwnych kształtach :) tak, że można było historyjkę ułożyć- co ten warzyw przedstawia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo dwie zwinięte marchewki razem wzięte :D

      Usuń